Nowe Produkty
Nowe Produkty
Wszystkie nowe produkty
Kiedy moje towary zostaną wysłane?

Wysyłamy w ciągu 1-2 dni.

Jak długo zajmie przyjęcie mojego zamówienia?

Zależy to od tego, czy zamówienie jest międzynarodowe czy krajowe oraz od wybranego typu przesyłki. Więcej informacji znajdziesz tutaj .

Z jakich firm spedycyjnych korzystasz?

Zależy to od wybranej opcji wysyłki. Korzystamy z usług DP, DHL, GLS i UPS. Więcej informacji znajdziesz tutaj .

Jak mogę śledzić wysyłkę towarów?

Numer śledzenia jest wysyłany automatycznie, gdy towary są wysyłane (UWAGA: nie ma numeru śledzenia dla bezpłatnej wysyłki).

Gdzie jest moja przesyłka?

Towar wysyłamy zazwyczaj w ciągu 1-2 dni od złożenia zamówienia. Po wysłaniu zostaniesz automatycznie powiadomiony, jeśli istnieje numer śledzenia (w zależności od rodzaju przesyłki, nie ma numeru śledzenia dla bezpłatnej wysyłki). Dzięki temu zawsze możesz zobaczyć, gdzie są Twoje towary. Jeśli masz jakiekolwiek problemy z produktem, daj nam znać.

Do jakich krajów wysyłacie?

Wysyłamy na cały świat.

Nie znalazłem swojego kraju przy wyborze dostawy?

Określenie dostawy dla wszystkich produktów dla każdego kraju jest bardzo trudne, ponieważ koszty wysyłki zależą od wagi, długości i miejsca przeznaczenia. Skontaktuj się z nami, daj znać jaki produkt chciałbyś wziąć w jakiej ilości a my z przyjemnością skalkulujemy koszty i czas dostawy.

Cła?

Każdy kraj ma inne taryfy i nie możemy tego ustalić dla każdego kraju.

Nie otrzymałem produktu?

Proszę skontaktuj się z nami

Jak mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

Ponieważ czas przetwarzania paczek jest tak szybki (standardowy czas przetwarzania 1 do 2 dni, ale zamówienia zwykle wysyłane są tego samego dnia), zmiana zamówienia po jego złożeniu może być trudna. Z tego powodu zalecamy natychmiastowe skontaktowanie się z nami, jeśli odkryjesz, że coś jest nie tak z Twoim zamówieniem. Zawsze dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić Ci to, czego potrzebujesz. Możesz też do nas napisać, ale dla pewności zalecamy natychmiastowy kontakt.

Jak mogę zwrócić lub wymienić moje zamówienie?

Będziesz musiał przejść do linku przesłanego na Twój e-mail i wypełnić formularz zwrotu lub wymiany. Lub skontaktuj się z nami przez e-mail.

Skąd zostanie dostarczone moje zamówienie?

Wszystkie zamówienia są dostarczane z Niemiec, 45478 Mülheim an der Ruhr.

ZAPŁATA

Jakie mam opcje płatności?

Akceptujemy PayPal, Visa, MasterCard, Commerzbank

ZAMÓWIENIE

Czy mogę zamówić telefonicznie?

Tak, możesz zamówić telefonicznie. Zadzwoń do nas pod numer +49 (0) 208 376-298-00 i przygotuj informacje o zamówieniu i płatności.

Jak bezpieczne jest zamawianie online?

Korzystamy tylko z najbezpieczniejszych usług przetwarzania płatności w Internecie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące bezpieczeństwa, zapoznaj się z praktykami bezpieczeństwa naszych podmiotów przetwarzających płatności.

Czy podanie moich danych osobowych przy składaniu zamówienia jest bezpieczne?

Tak, możesz mieć 100% pewności. Oprócz standardowych metod ochrony danych korzystamy z dodatkowych płatnych aplikacji, które zapewniają, że Twoje dane osobowe nie zostaną skradzione lub wykorzystane przez innych użytkowników.

Czy mogę zmienić moje zamówienie?

Musisz do nas napisać lub zadzwonić tak szybko, jak to możliwe i podać nam numer zamówienia i prośbę o zmianę.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Zalecamy założenie konta na tej platformie internetowej, dzięki któremu będziesz mógł w każdej chwili uzyskać dostęp do swoich zamówień i sprawdzić ich status. Możesz również skontaktować się z nami, aby uzyskać szybkie aktualizacje.

ZWROTY I WYMIANY

Chcę zwrócić produkt?

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś w pełni zadowolony z zakupu, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia, a my przyjmiemy go bez dalszych pytań.

Czy mogę wymienić produkt?

Po prostu przejdź do linku, który został wysłany na Twój e-mail i wypełnij formularz. Lub skontaktuj się z nami przez e-mail.

Jakie są zasady dotyczące zwrotów i wymiany?

Możesz zobaczyć zasady zwrotu lub wymiany tutaj .

Co mam zrobić, jeśli nigdy nie otrzymałem zamówienia?

Jeśli od złożenia zamówienia minęło więcej niż 3 tygodnie i nie otrzymałeś towaru, skontaktuj się z nami, a zwrócimy Ci pieniądze.

Co mam zrobić, jeśli otrzymałem wadliwy towar?

Prosimy o kontakt i podanie numeru zamówienia oraz pokazanie zdjęć wadliwego produktu. Jeśli towar jest rzeczywiście wadliwy lub uszkodzony, zwrócimy Ci pieniądze.

PRODUKT

Nie znalazłem produktu, którego szukałem?

Napisz do nas na e-mail: ebay@evek.de czego szukasz (marka, rodzaj wynajmu, rozmiar i ilość). Często zdarza się, że towar jest w magazynie lub niedługo dotrze.

Nie znalazłeś odpowiedniej marki, rozmiaru lub długości?

Napisz do nas na e-mail: ebay@evek.de, czego dokładnie chcesz. Na przykład, jeśli potrzebujesz niestandardowej długości, zmiana tej długości nie będzie dla nas trudna.

Czy masz wszystkie produkty w magazynie?

Nie. Większość produktów jest w magazynie, ale bardzo trudno jest mieć wszystkie towary w magazynie, więc niektóre produkty są dostępne tylko na zamówienie.

Jaka jest różnica między towarem w magazynie a towarem na zamówienie?

Jedyną różnicą jest czas dostawy. Kupując towar na zamówienie, zazwyczaj trzeba czekać 2-3 tygodnie.

Jak mogę zamówić towar?

Procedura jest zwykle taka sama, jak w przypadku zwykłego zamówienia (wkładasz towar do koszyka i składasz zamówienie). Jeśli produktu nie ma w magazynie, poinformujemy Cię o tym i zmienionym czasie dostawy.

INNE

Czy mają rabat hurtowy?

Tak, jeśli potrzebujesz dużej oferty, skontaktuj się z nami i daj nam znać:
1) Jakiego materiału potrzebujesz. (Stal nierdzewna, aluminium ...)
2) Jaki kształt (drut, rura, pręt ...)
3) rozmiar, długość lub wagę.

Czy mogę otrzymać certyfikat?

Tak, każdy certyfikat kosztuje 30 euro.

Jaka jest Twoja polityka prywatności?

Można znaleźć w naszej polityce prywatności tutaj .

Jak skontaktować się z Twoją firmą, jeśli nie ma tu odpowiedzi na moje pytanie?

- Możesz skontaktować się z nami pod adresem e-mail: ebay@evek.de lub telefonicznie pod numerem +49 (0) 208 376-298-00